pembemaviii Arkadaşlar gogus kafesi altında anlık elektriklenme yasayan var mı benim ara ara oluyor ve çok tuhaf bir şey elektrik carpiyormus hissi oluyor gogus kafesimin oralarda.. yaşayan var mı??
Tiiffany pembemaviii elektriklenme değilde kaburgam batıyordu sanki. Nefes almakta zorlanıyordum oturarak uyuduğum cok olmustu. Dogumun sonlarına dogru olmustu
pembemaviii Tiiffany kaburga batması da var tabi de elektriklenme de oluyor anlık ve can yakıyor bayağı.. neden olduğunu anlayamadim