tubacadircier Merhaba 7+1 haftadayız ama benim en başından beri hala devam eden kasık ağrılarım var bebeği de gördük kalp atışını da hala geçmemesinin sebebi ne olabilir acaba yaşayan var mı
Fatma63_41 Canim çok normal rahim büyüyor özellikle adet dönemine yakın çok ağrı oluyor kanama olmadigi surece endiselenme