Kızlar benim hamile kalmadan da migrenim vardı ama 2 adet novalgin içerdim iyi olurdum şimdi hamilelikte ancak parol içiyorum geçmiyor seruma gidiyorum bir tek parol yapıyorlar oda geçirmiyor şuan 15 haftalık hamileyim bu hormonlardan olabilir mi ? Nasıl geçti hangi haftalarda kızlar yazar mısınız