Gebeliğimin 19.haftasındayım. Son iki muayeneye Dr. Zühal Çelebiye gittim. Çok memnun kaldım. İlgili güler yüzlü anne sıcaklığı olan bir doktor. Hemen kartını numarasını verdi. Mesaj attığımda da dönüş yaptı. İkinci gittiğimde hatırladı beni. Ancak koşuyolu medipol o kadar küçük ve basık ki hastane üstüme üstüme geliyor sanki. yengem Mega medipolde doğum yapmıştı orayı gördükten sonra koşuyolu medipole ısınamadım maalesef