Arkadaşlar 5.haftayı tamamlamak üzereyim ama sanki adet olacakmışım gibi kasık bel karın ne varsa ağrıyor aynı adet ağrısı gibi hatta bazen daha çok gece de bir daha bir sola dönüp duruyorum huzursuzluktan . Normalde bu tarihlerde adet olmam gerekt acaba ondan mı bu sancılar çok korkuyorum ya her tuvalete gidişimde kan ve gelir diye