eyldz 28 haftalık hamileyim.Şekerden dolayı bebeğin suyu fazla dedi doktor bu durumu yaşayanlar var mı?
Meltemm30 eyldz Merhaba aynı şeyi 3 gün önce detaylı ultrason yaparken söylediler bana da. Suyun fazla olup gebelik şekerimin olduğunu ve kafam çok karışık bunun sonucu neler Ne yapmamız lazım Yaşayan varmı bu durumu çok merak ediyorum 🙏🏻
Masal53 eyldz paylaşımın üstte kalsın yani görülsün diye başa çıksın demek istiyorum yeni üyesin galiba
yigitinannesi0820 Bende de su fazla ama şeker yok 2 defa şeker yüklemesi yapıldı 32 haftalık benim birde araştırmaya sevk etti doktor bakalım ne olucak .bu durumu yaşayanlar varsa yazsa keşke
Eymencan47 yigitinannesi0820 benim de 25 haftalık şeker temiz çıktı ama suyum fazla detaylı ultrason a girmeyi düşünüyorum doktorumu değiştirdim ama sanırım detaylı ultrason vaktimi geçirdim bakalım bir sonuç alırsam yazarım tekrar sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏
Eymencan47 yigitinannesi0820 canım ben detaylı ultrasyona girdim suyum fazla değilmiş bebekte herhangi bir sorun yok gayet sağlıklı dedi doktor sadece diyet yapmaya başladım hayatımdan üç beyazı çıkardım bu şekilde daha sağlıklı olursunuz dedi sana da bilgi vermek istedim başka doktora görünmen senin için de iyi olabilir 🙏🥰
yigitinannesi0820 Eymencan47 başka şehire gittim bende suyum fazla ama artık bebek büyük bir sıkıntı olmaz bana da dedi sadce ağrın olur erken doğum olur dedi sizin için sevindim
Eymencan47 yigitinannesi0820 teşekkür ederim cnm sende dikkatli ol umarım tam vaktinde doğum yaparız kazasız belasız inşallah