Kızlar normal tansiyonum 10/6 civarındadır hiç 12/7yi görmedim o sayılarda çok başım ağrıyor ağır geliyor. 2 gündür başım ağrıyor geçmedi parol yuttum işte bir umut ama etki etmedi. Şimdi tansiyonumu ölçtüm büyük 10 normal ama küçük 7.5 ikisi de yüksek olsa hastaneye gidecektim ama şuan ne yapmalıyım bilmiyorum. Ne tavsiye edersiniz