Tubisinbebisi
Şuan hala küvezde 1 hafta oldu , pazartesi , çarşamba birde cuma görüş günü var o zaman gidiyorum . Emzirme yaptırmıyorlar ama kucağıma veriyorlar . Diğer hergün bilgi veriyor doktoru . Süt sağma makinesi kiraladım dondurup gönderiyorum hergün , şimdilik ne zaman çıkacağımız belli değil
Bebeğim 2.500 doğdu