HipnozX Maju benm de sağ göğsümün altı, dikten ziyade benim doktorum geriye dogru yaslancaksın otururken dedi belini besleyip ama zaten sıkıntım benim yatınca. Şu bes yastıgı işe yarayacak mı bakalım umarım yarar. Yatmadan magnezyum aldım bu gece daha iyiydi rahatlattı mı acaba ya da bebeğim uyumama izin mi verdi bilmiyorum 😁
HipnozX Yok bu yastıkta işe yaramadı:( hatta belimi ağrıttı üstüne bir de:( 2 gecedir felan agrımıyordu ne güzel bugun gerindikçe bebek canım yandı çok galiba hep bebeğin pozisyonundan ve hareketlerinden. Önceki gebeliğimle. Çok yakın iyileşmesi galiba tam içim ondan oluyoe:(uyuyamıyorm
Nhlhmz11 HipnozX ben 25+6 dayım benim o ağrım 15 gün önce başladı ilk bişe oldu sandım daha erken ağrı için diye ama doktor normal dedi , yaklaşık 3 haftadır gece uykusu yok , dün sabaha kadar yatakta dikeldim hafif oturdum , geçmiyor 😭
HipnozX Nhlhmz11 ne yapacağız bilmiyorum, bel agrıdı da eşlik ediyor bazen aynı anda bezen tek tek geliyorlar :(
Nhlhmz11 HipnozX ben hergun pilates yapıyorum evde , yüzmeye gidiyorum birde. Birazda olsa rahatlatıyor . Tavsiye ederim . Birde eşim her gece yatmadan sırtıma hafif masaj yapıyor . Yoksa mümkün değil duramıyorum