Bir kere bol su içilmesi lazım deniliyor önce içerden nemli tutacaksın cildi. Bende seda altının the touch çatlak kremini kullanıyorum 3.aydan beri şuan 32+3 üm herhangi bir çatlağım olmadı henüz ayrıca kalça kenarında daha önceleri çatlamış olan yerlere sürdüğümde azalttığını da gözlemledim. Bence bu markayı deneyebilirsiniz