Beta 2677 çıktı bugün artıl güzel haftaya mauayene edelm bişey gözükmez dedi tsh 3.89 çıkmış dahiliyeyele görüş ilaç başlayabilir dedi hemen gittim ilaç verdi bu sekilde olup da düzene giren var mı bunun ne gibi sıkıntıları olabilir bilgisi olan yazabilir mi