sedefyrs1101 Kizlar doğum yapalı 3 gün oldu emziriyorum koltuk altımda şişlik var sert kolumu yukarı kaldırdığımda falan acıyor başına gelen varmı ?
-Bal123- sedefyrs1101 süt biriktiği için oluyo canım bende de 1 hafta geçmemişti hem emzirdim hemde sagmistim sütü