Bebeginehasret Kizlar seker yüklemesi sonucundan anlayan varmi doktora gosteremedim arayada haftasonu girdi
Cey-cey Bebeginehasret Benim sonucuma benziyor doktorum biraz şekeri kısmamı ekmegi kepek ekmek tercih etmemi meyvede ne yersem yarım yememmi soyledi
kbralya01 Bebeginehasret benimde 75lik yükleme sonucu açlığım 94 1. Saat 160 2. Saat 104 çıkmıştı. Doktorda sadece dikkatli ol daha protein ağırlıklı beslen demişti başka da bişeye yönlendirmedi yada vermedi ☺️
Sermec27 Bebeginehasret yani dikkat etmek lazım şekere meyilli gibi duruyor değerleriniz tam anlamıyla şeker var denilemez ama dikkat etmelisin 🥰
irem-1999-54 Bebeginehasret canım 140 dan yuksek olması gebelim sekeri sayiliyo diyet yapmani isteye bilir diyetle duzelir merak etme 😊
Bebeginehasret kbralya01 yaa cok tesekur ederm o zaman benmde asiri yüksek olmadigi anlamina geliyo sanırım sevinmeliyim🤣
kbralya01 Bebeginehasret 75lik yüklemeye göre aşırı yüksek değil ☺️ 50lik yükleyip bu değerler çıksaydı ozaman diyet vs isterdi sadece dikkat edin diye söylücek bence. Ne kadarlık şeker yüklettiğimizde önemli 50 ve 75lik arasında fark var
Bebeginehasret Sermec27 aynen canm zaten insulin degerimden belliydi benm ekmk ne tam.bugday aliyodm 🤣
Sermec27 Bebeginehasret benim şekerim çıkmıştı maalesef doğuma kadar diyet yapmıştım rabbim yaşatmasın bir daha inşallah sana da geçmiş olsun 🥰
Bebeginehasret burccuaslaan canm ben sehir hastanesinde endokrinde yaptrdm icecegi eczaneden kendimiz aldk önce kan verdm icecegi ictm bittikden 1 saat snra bi kan, tam 1 saat snra birdaha kan aldilar canm
burccuaslaan Bebeginehasret endokrine kayıt açtırmak için önce dahiliyeye gitmemiz gerekiyor sanırım. Farkediyor mu dahiliye veya kadın doğumda bu testi yapmak için kayıt açabiliyor mu
Bebeginehasret kbralya01 aynen canm bu ayrintida onemliymis.o yuzden ben direk endokrine gittim orda genelde 75 lk yada 100 lük yükluyolr 🤣
Mervekara5 Bebeginehasret sonuçlarımız aynı perinatolog bana normal olduğunu söyledi canım ilaç falan vermedi dikkat et falan da demedi gayet normal dedi
Bebeginehasret Mervekara5 ay cok sevindm bende bgun gosteremdm doktora hafta sonuda girdi insan merak ediyo 🤣