deryabade Kubra1414 bi iki hafta sonra kontrole gittiğimde çıkartmıştı kordonunu. Gerçekten korkulacak bir durum değilmiş bu, ben de boşuna endişelenmişim ☺️ içini rahat tut , çıkarır ❤️
Skrblt Staystrong kordonun kendi düğümlenmediği sürece sorun olmuyor. O da çok zor bir ihtimal zaten. Hatta kordon bi kaç tur dolansa bile o şekilde normal doğum oluyor. Ama bizim doktorların maşallahı var hemen en ufak bişeyde sezeryana yönlendirmek için bahane ediyorlar bu tarz konuları