Nurcihan90 Merhabalar şu an 8haftalık hamileyim ve idrar yolu enfeksiyonu için doktor infex antibiyotik yazdı ve kağıdında hamileler için güvenligi tam olarak belirtilmemiştir yazıyor içmelimiyim içmemelimiyim kullanan oldu mu
isimyazmakzorunlumu Nurcihan90 ben kullandım 10 hafta oldu kullanalı. Henüz doğum yapmadım da bir kötü etkisi oldu mu bilmiyorum. Uzun vadeli etkisini bilemeyiz enfeksiyon daha zararlı diye düşünüp kullandım😕 ama doktor veriyor sonuçta güvenip kullanmaktan başka çare var mı bilmiyorum