Kızlar sat a göre 5+4 gebeyim bugün ilk doktor randevuma gittim 2 gün önce beta baktırdığımda 50 çıkmıştı olduğum haftaya göre epey düşük bir değer bugün doktorumda öyle dedi vajinal ultrason ile muayene de rahim kalınlığının iyi olduğunu biraz sıvı birikimi olduğunu bu durum gebelerden normal olduğunu söyledi. Kese görünmediği için 1 hafta sonra gel tekrar bakalım belki de geç döllenmedir dedi bu durumu yaşayan var mı bir önceki gebeliğim kimyasal olduğu için korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan