EdaKaraca96 Asdfghj yalancı sancım benim de hiç olmadı doğumdan bir gün önce yalancı sancı çektim sadece ertesi gün de doğurdum zaten 39+6ydı daha erken sizin için
Asdfghj EdaKaraca96 İlk gebeligim olduğu için biraz fazla heyecanlıyım ve tecrübesizim sanırım bian önce olsun istiyorum 😁
EdaKaraca96 Asdfghj ah canım bende öyleydim doğurayım diye ağlıyordum sonra da hamileliğinizi özleyeceksiniz çok garip bişey 🤣