Kızlar bende dün alttan muayene oldum doktor aşıklık yok dedi bu arada 38+2 haftalığız dün ki muayeneden sonra dün akşam 3 gibi hafif kaşık ağrıları düzensiz şekilde ve bel ağrısı vardı ve bugün bel ağrım arttı kaşık ağrım çoksa yok ara ara olup geçiyor ama belim hiç geçmiyor benek haraketi de var ama ne su ne nişan gelmesi bir belirti yok çok korkuyorum anlayamamaktan 🥺