Tuccceee Kızlar bende kapak yetmezliği var en son kontrolde ölçümü normaldi yani bi sorum teşkil etmez dendi 14ünde tekrar gidicem , sizce bu normal doğuma engel olur mu yani ben sezaryenden yanayım zaten ….