Öncelikli olarak gecmiş olsun ac gözlü ev sahipleri yüzünden cok zor durumda kalan insan var bizimde evlerimiz var ve kiraya verdiğimiz rakamları duysanız saka yapıosunuz dersiniz ama insanımızın gözü doymuyor ,mahkemeye verseniz süreci uzatmıs olursunuz ama mahkeme sonuclanınca yine cıkmak zorunda kalır ve bu sefer kiralar daha da artar ayrıca ben sizin yerinizde olsam cıktıktan sonra mutlaka evde oturanın takibini yaparım oglu oturucaksa önceden bilgi vermek kaydıyla çıkartma hakkı var ama olaki oglu oturmadıgını kanıtlarsanız kat kat ceza öder size