Cdem21 estagfurullah normal doğum oldu suni sancı ile yaptım 42 haftalık olduğu için açılmama vardı o şekilde ilerledim ulturasonda 3300 dü doğunca 3645 ile doğum yaptım doktorumuz eksik yada fazla olabilir diyordu zaten hastane ilgili sadece çocuk doktorumuzdan memnun kalmadım onun dışında dogumhanedeki ebe ve hemşireler değişiyor yani ben gece giriş yaptım gecelikler çok ilgilendiler sagolsunşar doğumumda bulunanlar apayrı ilgililerde endişe etmenize gerek yok çok anlayışlılar doğum esnasında ben. Sünni sancı etkisiyle dua etmişim hep hala görüşürüz denk gelir bana çok şakım dua ediyordun o sancıyla diyorlar başka merak ettiğiniz ha normal doğuma 7 bin ödedik sanırım sarılıktan yattık üç gün her güne bin TL alıyorlar tek kişi kalınan odalara