GlsedaTakran manueli elinizle sağıyorsunuz,ben ilk manuel kullanmıştım ama hiç memnun kalmadım.hem eliniz yoruluyor hem de az süt uzun sürede çıkıyordu.sonra elektrikli aldım rahat ettim.elektrikli olan yerleştiriyorsunuz kendi sağıyor,siz sadece biberon kısmını tutuyorsunuz.daha kısa sürede daha çok süt sağıyor.