Yeni1_Anne Merhaba dün doktorum kan sonuçlarıma bakıp guatr yüksek dedi dahiliyeye yönlendirdi bugün sonuç çıktı normal dedi doktor ilaç başlamadı sadece iyotlu folik asit kullan dedi bende aktif folicus plus aldım yarın başlıycam kullanan varmı?
bbygn Gebelik öncesinde normal folicus kullanıyordum gebe olduğumu öğrenince folisuc plus kullanmaya başladım ben de