Merhaba hanımlar tam dün gece 12 de 37+0 haftalık olduk ve belimden kasiklarima bacaklarıma doğru ağrılar girmeye başladı ilk defa böyle giriyordu daha önce hep karnimda hissediyordum sancilari takip ettim 10 dkka giren sancılar gece 4.00 dogru 5 dkka bir girmeye başladı esimi kaldırdım 4.5 yasinda kizimi babaannesine bırakıp hastaneye gittik burda da nst sancim çıktım fakat yer olmadığından yatisimi başka hastaneye sevk etti oraya gittik ordada sancim çıkınca yatisim yapıldı ve sabah 8.30 da minik kızım defnem dünyaya geldi onu gördüğüm an bütün çektiğim sancıları unuttum rabbim herkese nasip etsin böyle bir duyguyu ben kurtuldum darısı sizlerin başına 😊😊😊😍🤩