sukrananne mmeryemgur Lekelenme yoksa korkma canım benim 10 haftaya kadar çok şiddetli rahimde ağrım vardı doktor yerleşiyor 3 ayına kadar dikkat et demişti . Kullandığın sürekli ilaç varsa oda yapabilir . Ben d vitamini kullanırken sürekli ishal oldum
Eceeeemmm mmeryemgur Bende 5+4 üm çpk kötü bulantım ve ağrım var inşallah hepimizin ki bian önce geçer