Kızlar yarın 38+3 oluyorum az önce muayenem vardı bebek aşağı inmiş kanaldaymış ama ağrı sancı vs hiçbir doğum belirtim yok. 2 cm açıklık varmış. Benim bu hamileliğim biraz zor geçti vücudumu çok zorladı sürekli bir doğurma modunda olduğum için doktorum suni ile doğumu başlatabiliriz dedi çünkü bebek kilosu da 3800 şuan. Durdukça kilo aldığını da düşünürsek normal doğum zorlaşabilir dedi. Bende epidural takılana kadar suni sancıya dayanamam dedim çünkü 4 cm olduğunda takılıyor diye biliyordum. Doktorum sorun yok suni sancıyla epidurali aynı anda veririz dedi. Geçen gün birisinin 1 cm açıklığı varmış suni sancı ve epidurali aynı anda vermişler normal doğum yapmış hemde ilk doğumuymuş. Benim inşallah ikinci doğumum. Çok heyecanlıyım sabah nasıl olacak bilmiyorum 🙈 bu şekilde normal doğum yapanlar varsa motive edici hikayelerinizi bekliyorum 🥰