Novamom_ Merhaba hanımlar 25 haftalık gebeyim fakat artık özel bölgeyi almak çok zorlaşıyor ağdayla da hiç almadım sürekli permatik kullandım bu yüzden ağdaya cesaret edemem hamileliğinde tüy dökücü krem kullanan var mı ve hangi markaları önerirsiniz.
srnglcskn Novamom_ ben dün kullandım maalesef mecbur kaldım kesinlikle kullanma 😩 tahriş etti beni tenden tene değişir mi bilmiyorum ama ağdaya git bence
beyzacmvrc Novamom_ tüy dökücü krem sıkıntılı bence çünkü o bölgenin olması gereken bı ph değeri var o oh ini bozuyo ve enfeksiyona ve vajinal mantara neden olabilir buda erken doğumu tetikleyebilir. Bende su an 13 haftalığım ama ilerleyen zamanlarda ne yapacağımı düşünüyorum şimdiden bende agdadan çekiniyorum
Bsr3 Bende tüy dökücü kremle alırım rahat olur diye seviniyordum ama internette bebeğe bile zarar verebilir yazıyor kullanmayın olduğu kadar artık