KadriyeDilek Kızlar ne yersem yiyiym aç da kalsam hep midem yanıyor sürekli bağıra bağıra ağlıyasım geliyo artık 🙁 benim gibi olanlar neler yapıyorlar ??
gnc KadriyeDilek bende sçok bin gibiyim 18+4 ben baharat yememeye çalışıyorum bırde ayva yiyorum sanki iyi geliyor gibi
Mommieess KadriyeDilek bende özellikle tatlı yiyince mide ekşimesi yanmasından kahroluyorum. Gaviscon şuruptan baska çare yok
lkayRazgatLolu Ben 18. Haftadayım doktor 3 şişe gaviscon yazdı. Gece özellikle yattığımda acı su olarak geri geliyordu çaresi gaviscon