ilkheycan92 Kızlar kasık agrılarım vardı bugun doktora gıttım ıdarar testinde eritrosit 54 lökosit 2 yassı epitel 8 bakteri 14 cıkmıs ama doktor hersey normal dedı sizce de oyle mı… Hastanede gormemıstım sonucları eve gelince e nabızdan bakınca gordum..
Tubaayilmzxx ilkheycan92 bende aynı olmustu lökosit çok yüksek dr idrarda kum var dedi antibiyotik verdi kullandım düzeltti
ilkheycan92 Bana antibiyotik de vermedı agrım var hala pazartesi saglık ocagı na gideyim diye dusundum acaba gozden mı kacırdı