Gmzmtn Allah korusun kötü,riskli bişiy olsa doktorun söylerdi zaten. Kanaman,ağrın sancın yoksa da evham yapma. Bende bebeğimin kalp atışını hemen duymadım.
Bebeğinden yana olumsuz bi durum olsa ki Allah korusun vücudun reaksiyon gösterirdi. Dua et. Her doktora gittiğindede moralin yüksek git💕