Arkadaşlar 24 haftalık gebeyim ultrasonda doktor bebeğin ters suyu fazla dedi şekerden şüphe ediyordu test yaptım şeker çıkmadı Salı günü kontrolüm var internetten biraz araştırma yaptım ve bu beni endişelendirdi açıkçası aynı durumu yaşayan var mı şimdiden teşekkür ederim 🙏