CerennnK Kaderisi benim de ikinci gebeliğim kızımı çok geç hissettim 21. Haftada ancak hissedebildim. Ama bunu daha erken hissettim fakat sanki şu sıra hissetmiyorum . Tabi aradan 9 yıl geçti ilk gebelik gibi oluyor 🤭
Zekiye_27 Kaderisi 17+4 olduk cinsiyet net değil ayrıntılıyı bekliyorum Aralık sonu gidicem bakalım 🤗
AdaKaranfili Kaderisi 15+4 .cinsiyetimizi söyləmədi doktor.benim içime doğan erkek😂 mayis sonu kocamın doğum gününə denk geliyor.gıcıklına tutucam kendimi Hazirana kaydircam😂😂😂
Kaderisi AdaKaranfili ahahahha keşke tutma gibi imkanın olsa ama bak gör dedi dersin tam da o gün doğurursun😂
Ozge-Ka CerennnK ben 1 haftadır hissediyorum. Ama sadece akşam yatağa sırtüstü yatınca. Bazı günler o da olmuyor tabi daha erken bence 😊
Rabia04_09 Kaderisi 15+4 haftalığız doktorum kesin olmamakla birlikte tahminim erkek dedi bir dahaki kontrole netleşir inşallah 🥰
AdaKaranfili Kaderisi 40 haftam tamda 30 mayisa denk geliyor .benimkinin doğum gününə. Bakalım artık Allahtan hayirlisi😊🤲