Bolca kıyafet ama 0-3 çok alma canım çok kısa süre giyiyorlar tulum alırsan ayaklı olmasın oda kıza süre giyiliyo bez ıslak mendil bolca 😅 1 numarayı da çok alma çünkü oda uzun süre kullanılmıyo 2 numara daha uzun kullandım ben beşik emzik biberon onlar senin tercihine kalmış tabiki