Elif-dogan Merhabalar ben 33+4 hamileyim maalesef aşırı kilo ile hamile kaldım 106 kiloyum şuanda . Mecburen bazı durumlardan dolayı sezaryen doğum olması gerekecek. Bu kiloda veya yakın kilolarda doğum yapmış birileri var mı acaba
Bft Elif-dogan benim daha kucuk ama bende 102 kilo ile hamile kaldim suan 95 e indim sanirim benimde sezeryan olucak siz kac kg ile hamile kalmistiniz seker tansiyon oldu mu bunlardan korkuyorum 😔
misirveannesi Elif-dogan ben 68 ile hamile kalıp 86 ile doğum yapmıstım. Normalim 60 kg.dır. Yani kendime göre kiloluyken üstüne 18 kg aldım. Sezaryen doğum yaptım doğumdan 6 ay sonrada 86 kiloydm:) yani ben veremedim..
Elif-dogan Bft benim hamile olduğumu öğrendiğimde kilom 106 falandı başta verdim şimdi yine kilo aldım . Çok şükür sadece baştan beri tiroit sorunum var ilaç kullanıyorum şeker yükleme testi de yaptırdım bişey çıkmadı bende çok korkuyordum ama
Bft Elif-dogan sizi anliyorum kilolu hamile kalmak zor gercekten korkuyor insan 😔 110 kilo olmasina ragmen normal dogum yapan tanidigim vardi ama vucut yapisi cok onemliymis bunun icin