Dilekkkk Kızlar ben 30+4 üm 32. Haftam da doktor dan izne çıkmak için rapor alacağım sonra bunu ne yapacağım hiç bir bilgim yok bilen aydınlatabilir mi ?
Dilekkkk RabiaAte vericem onu biliyorum fakat sonrasın da yapılacak işlem varmı tekrar rapor falan filan die sordum canım
Alvida @Dilekkkk Canım ben aldım raporu iş yerinin muhasebesine teslim ettim o kadar.170i aradım sigortaya bildirmem gerekiyor mu diye onlarda iş yeri raporu işleme girince sistemde görünüyor dedi bende başka bişey yapmadım🤷🏼♀️
Dilekkkk Alvida anladım kuzum tamam dır bir de Doğum yaptımzda hastaneden doğurduma dair rapor alıcam vericem o kadar sanırım 👍
Alvida @Dilekkkk evet canım benim bide doğum raporumuzu veriyoruz iş yerine o kadar.Ben çalışamaz raporundan bi fotokopi kendime aldım nolur nolmaz diye sende öyle yap😘😘