Eren_umay2 Benim gibi kararsız veya daha isim bulamamış annelerimize kız isim önerileri sunar mısınız acaba sizler neler koydunuz isimleri veyahut neler koyacaksınız?🙈
Aaaysee Eren_umay2 Afra ve Meyra isimleri arasında kalmıştım Afra koycam insaAllah belki fikir olur 🌸
N12345 Dün hastaneye qittim doktor kız qibi duruyo dedi 🥰Bi kızm war ismi esila bunada buğlem düşndük ama farkli isimler arayısndaym bende🥰
Eren_umay2 mre1630 meva da çok güzel gerçekten umay düşünmüştük bir postta anlamından dolayı uğursuzluk getirebileceği gibi yorum okudum vazgeçtik isimden ne kadar doğru bilmiyorum ama🥴
Eren_umay2 beyzaoz kararsız kalmak zor gerçekten farklı isim arayışında olmak daha da zor 🥴 tek telaş isim olsun🥰
Papatya24 beyzaoz Ben de Elvin kararsızlığı yaşıyorum başındaki e yi söylemek zor mu diksiyon açısından diye emin olamadım
mre1630 Eren_umay2 meva güzel ben iki isim koymak istemediğim için ahseni seçtim tek isimler daha naif geliyor. Mevanın anlamıda güzel 🥰