Kızlar merhaba, 23+5 haftalığım, bir kaç gündür bebeğimin hareketlerini tam hissedemediğim için doktora gittim. doktor suyumun olması gerekenden fazla olduğunu bu sebepten bebeğin hareketlerini daha az hissediyor olabileceğimi söyledi. Ayrıca hamur işi şeker vs herşeyi yasakladı. Sizlerde bu şekilde su fazlalığı oldu mu, hamileliğinizi ne derece etkiledi.