Mervee1296 Kızlar 11+4 haftalık hamileyim sabah doktora gittim gayet normal herşey biraz önce lekelenmem oldu kahverengi doktora gittim herşey iyi dedi sizce neden oluyor böyle yaşayan var mı aranızda
Aysu35 Benımde 6haftalıkken olmustu lekelenmem ilk kırmızı dı sonra kahverengı olmustu kese dışı kanama alanım varmıs fıtıl kullandım gectı