Y_1 ben mesela 11li bi tane hastane çıkışı aldım doğar doğmaz onu giyecek, bi tane 5li yeni doğan seti aldım 0-3 ay, 15 adet 0-3 ay zıbın alıcam, işte 3-4 parça daha 5li yeni doğan seti alıcam yeterli diye düşünüyorum sonra büyüdükce alacam yani daha doğmadan 3-6 ay almayı düşünmüyorum