irem50287 Geçmiş olsun tez zamanda çıkar inşallah. Bende sezeryan oldum doğumdan 24 saat sonra bebeğim solunum sıkıntısı çekti yoğun bakıma alındı. Oyleki nefessizlikten bacaklarinsa morarma vardı. 21 gün kaldı. Çok zordu 21 günün her dakikası ağlayarak geçti. Çok kötüydü ama geçti şuanda yanımda. Sabret sütünü sağ sık sık çok zor ama yanına gelecej inşallah 🌸❤️