
Kızlar resim gözüküyor mu bilmiyorum ama ovulasyon testi yaptım sonuç pozitif olarak görüyorum ben. Ayın 6 ve 7sinde bir birliktelik oldu eşimle ama öyle beklemedim ben şimdi nasıl bir yol izleyeyim ne yapayım size bir sorayım dedim. İlk gebeliğimde kimyasal düşük yaşadım onun korkusu var biraz o yüzden size sorayım dedim.