poyrazin_annesi28 Asfdg Yanlıs bilgi vermeyelim lütfen yorumlarda. Benimki görünüyor ayrıca da rapor verdi doktorum. Doktorunuz giriş yapmamış olabilir benimki de 2-3 gün sonra falan görünmüştü.
Asfdg Sudedemirer devlette yaptırdım ama telefonla arayıp öğrenirsin sonucu demişti bidahaki randavumda çıktı alırım o zaman
_yfs_ Bende yaptırdım bir ay oldu yaptırdığım gün aileme ziyarete geldim doktora sormuştum orada da görünür sonuç diye geçen gün aile hekimi göremedi haftaya kadın doğuma gidicem istanbulda görebilir mi o da illa yaptırdığım yerden çıktı mı almam lazım 🙄❓
Sudedemirer Asfdg bencede al unutma başka doktora gidersen faln istiyor çünkü göremezse falan elinde bir örneği olsun her ihtimale karşı
poyrazin_annesi28 Asfdg Rica ederimm. Öyle yapın tabiki 😇 Doktorunuz sonuç çıkınca gel demedi mi size su gün gel diye. Benimki mesela şu saatte gel dedi sonuçlar ve rapor için
Asfdg poyrazin_annesi28 yok 20 gün sonra bidaha randavu verdi sonuçları da telefonla arayıp öğrenirsin dedi
poyrazin_annesi28 Asfdg O zaman gidince alırsınız sanırım raporu. Arayıp da öğrenin dediği gibi riskli mi değil mi