DogaMom
Arda Lembet çok iyi ben de ona gitmeyi düşünüyordum ama ist a gidip gelmek zor olur diye vazgeçtim.
Şimdi iyi ki Aral hoca ya gittim diyorum. Serklajımı da Aral hoca yaptı. Doğumumu da o yaptıracak inşallah.
Çok sıkı takip etti. Hiç daha önce kullanmadığım ilaçlar verdi ve olabilecekleri önceden söylüyor ona göre ilerledik. Çok şükür ki bugünlere geldik.
Psikolojik olarak da çok rahatlatıyor insanı.
Gerçekten çok güveniyorum doktoruma, içim çok rahat.
2.gebeliğimde üniversitede takipliydim.
Doç Dr. Bilge çetinkaya Demir var orada. Aynı zamanda Jimer de de çalışıyor kendisi.
Erken haftalarda çok istememe rağmen dikiş atmadı mesela.
En az 2 kayıp ve sonrasında erken haftalarda dikiş atıyorlarmış.
2.kayıptan sonra ben Jimerds kontrole gittim kendisine.
3.cüye gebe kalırsam onda da erkenden dikiş atmayız, takip eder açılma olursa atarız dedi. Ben yok dedim bunu göze alamam. İyi ki de devam etmemişim.
Aral hoca ya ilk gittiğimde, hikayemi anlattım, muayene etti.
Direkt erken haftalarda yüksekten dikiş atacağız dedi.
Çok şükür çok rahat geldim bu günlere 🌸
Arda hoca çok iyidir, yıllardır takip ediyorum onu. Ama Aral hoca da çok iyi. Ona da gitmenizi tavsiye ederim 🌿