minnakannesi38
Yarenelibol kızlar bende 25 haftalığım hamile kaldığımdan beri aşşa yukarı hergün belim ve kasıklarım ağrıyo doktora sordum normal diyo enfeksiyonum filn da yok ama anlamıyorım neden evde rutin işlerimi yapıyorum bel ağrısından kasık ağrısından duramıyorum yatıyorum dinlenmek için bu sefer de yerimden kalkarken canımdan can gidiyo sanki bebeğim kız detaylı ultrasonu da olduk çok şükür bı sıkıntım yok bu durumda olan var mı