Merhaba hamisler. Haftaya doğumum var ama ben gripoldum sanırım boğaz ağrım var balgam var öksürük var sabahları sesim kısık.uyaniyorum gun içinde gecuyor. Doktor sulcid antibiyotik verdi kullanan var mı ,kullansam bebislerime bir sikinti yaratır mı? Yardım edin lütfen