123emakumsal ay seni şimdi hatırladım kız. Hatta sana demiştim habire test istemekle olmaz tedaviye geçmesi lazım birde eksik yapmadığı istemediği testler tahliller vardı sanki. Sana özele git vakit kaybetme demiştim o kişi sensen doğru hatırlıyorsam eğer şimdi hatırladım seni😄 olmayalı kaç ay oldu senin canım? Evet maalesef normal gebe kalma şansıyla aynı. Ama ben bir durumun ya da bir düşüncenin sonuna kadar ayrıntısına kadar inen kurcalayan biriyim. Mesela eşimin sperm testinde morfoloji 2 çıktı şekil bozukluğu var yani. Mesela hep benim aklıma şu geliyor belki şekli düzgün olanlar yumurtaya ulaşamıyor ya da sağlıklı olanların hepsinin kafası büyük yada küçük bu sebeple yumurtayı delemiyor. İçeri giremiyor veyahut spermlerin başında yumurtayı eritmeye yarayan bir sıvı var belki o yetersiz belki o sıvı eksik belki hiç yok. İçlerinde sağlıklı olanlar vardır belki ama sağlıklı olan yumurtanın olduğu tarafa değil de diğer yumurtaya gidiyor belki. Gibi gibi gibi şeyler aklımı hep kurcalıyor bu doğal yöntemle gebe kalamamanın sebeplerinden bir kaçı olabilir mi diye. En azından bir umut diyorum ki aşılamada en sağlıklı en kaliteli spermi bulup sağlıklı yumurtanın yanına bırakıyorlar ya belki bu şekilde yolu yarılayıp döllenme ihtimalini kolaylaştıracak olunabilir diyerekten aşılamaya bir şans vermek istiyorum 🥲