Merhabalar, 37+4 günlük hamileyim aylardır geçmeyen hemoroid problemim var kanama vs. Yok ancak afedersiniz 2 3 bölüm dışarıda. Normal doğum için henüz hiç açılmam vs. Olmasa da bir engelim yok şuanlık. Normal doğumu denersem hemoroid in daha da ilerlemesinden korkuyorum. Hamilelikte çok yaşanan bir sorun olarak biliyorum ama deneyim eden anneler tecrübelerini paylaşır ise çok sevinirim. Doğum sonrası nasıldı?