aysgl13 evet cnaım oluyor..
bugün dr a gittim ben. hemşire özellikle tembihledi.
tam 32+0 da gel raporunu al dedi. yoksa sonra çok uğraştırıyor dedi..
sanırım evrak işleri felan bayağı var yani. ondan tam gününde gel dedi.
ayrıca özel hastanelerden de alabilirsin dedi.