El49 benim kaynanam esime “neden benim ismimi koymuyorsunuz” dedi.
Esim tabi ki istemedi annesinin adini ki zaten annesine bayildigi soylenemez.
Neyse bizde kaynanama Kızimin 2. Isminin benim annemin ismi olcagini soyledik 3 ay bi kudursun diye 🤣.
Ya benim cocugum TC vatandasi bile olmayacak senin adini niye koyayim be kadin. Allahtan eşim de kabul etmedi
Bide cocuk ismini taşir derler aaboooo Allah korusun hayal ettikce beynimden asagi kaynar sular dokuluyor 🤣