segah06 Kızlar iki gündür boğazım çok kötü ağrıyor. Başınıza geldi mi? 30 haftalık gebeyim nasıl geçer?
Buse1994 segah06 ılık şeyler tüket bende oldum bu şekilde ballı süt,pekmez ,yada ılık su tüket hep.pastil de kullanabilirsiniz ben kullandım eğer zaten geçmezse doktora gidersiniz enfeksiyon varsa antibiyotik başlatabilir
RukiyeSefa Canım bende 35 haftalık hamileyim çok kötü oldum sağlık ocağına git antibiyotik verdiler bana ama doktoruma sorup kullanmaya başladım çünkü öldürmekten sancım arttı sende dikkat et hlgit doktora ihmal etme segah06